fredag 3. oktober 2008

Hulk!

Jeg ser ett program på tv og det er "Beat for Beat". I kveld kom jeg på programmet akkurat kl 19.55, sprang panisk rundt for å finne alle fjernkontrollene som må til for å få gang i dummekassen, kastet meg veldig grasiøst tvers over salongbordet for å havne - fortsatt utrolig grasiøst - i mitt hjørne av sofaen.

"Knekk!"

Det var ikke et langt, mørkt knekk fra en trøtt sofa, men et så lite, sprøtt, sårt knekk at det gjorde ondt helt inn i hjerteroten, og allerede før jeg hadde landet helt visste jeg hva det var.


Ække det et sørgelig syn? Min favorittpinne av alle. 120 cm Harmony Woods 2,5.

Nå har det seg slik at jeg noen ganger gjør noe uten annen grunn enn at jeg kan. Det gjorde jeg for 2 uker siden. Jeg ble så glad over at en lokal garnbutikk hadde tatt inn Harmony Woods at jeg kjøpte ennå en 120 cm 2,5. "Man vet jo aldri når man trenger en ekstra, og når det skjer er det helt sikkert på en tid på døgnet der butikkene har stengt". Og jeg fikk helt rett!



Siden jeg er i gang kan jeg da vise fremgangen på Oktobersokkene fra "Sokker 2008"


Jeg har laget et ekstra kast før det lange kastet, så det ikke blir så stramt å strikke løkkene.

4 kommentarer:

Cloudberry sa...

Flotte sokker.
Det må ha vært et knekk som var grusomt å høre... Fint at du hadde en ekstra på lur da.
Ha en fin lørdagskveld - uten grasiøse krumspring over salongbord *lol*

Magaki sa...

Akkurat de springene skal jeg slutte med *knegg*
En god helg til deg også :)

Beate sa...

Huff, ikke morsomt med pinneknekk! Men flotte sokker.

Anonym sa...

Må visst flytte hjem til Vadsø. I København fins det ikke 120 cm Harmony Woods-pinner.

Sukk.